ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Ένα γράμμα στον Πρωθυπουργό..



Κύριε πρωθυπουργέ, θα ήθελα να σας θέσω κάποιες ερωτήσεις:

1. Γιατί δεν αποδέχεστε ότι είστε μέρος της αδικίας της κατάντιας της χώρας μας, τη στιγμή που πολιτικοί της δικιάς σας παράταξης συμμετείχαν σε «λαμογιές», μιας παράταξης που ανήκατε και συνεργαζόσαστε μαζί τους κάποτε στη βουλή, άσχετα εάν τώρα έχετε όλη την καλή πρόθεση να μας βοηθήσετε και το πιστεύω !!! Αλλά παρακαλώ
σε πρώτη φάση ζητήστε και εσείς συγνώμη γιατί είστε μέρος της κυβέρνησης που και... αυτή βρισκόταν σε λάθος σχεδιασμούς για την Ελλάδα μας, τα τελευταία 15 χρόνια.

2. Με ποιο δικαίωμα επιτρέψατε και εσείς να μας προσβάλλουν την υπερηφάνεια μας τόσοι Ευρωπαίοι;;;; Εκτός εάν δεν νοιώθετε απόλυτα υπερήφανος !! Με ποιο δικαίωμα προκαλέσατε με τα επικοινωνιακά σας τεχνάσματα να μας θεωρούν τεμπέληδες, Ευρωπαίοι πολίτες, τη στιγμή που ανήκω σε αυτούς που «φτύνουν» αίμα για να προοδέψω στη ζωή μου ;;;;

3. Με ποιο δικαίωμα παρεμβαίνετε στην διαπαιδαγώγηση των δύο παιδιών μου ηλικίας 7,5 και 5 ετών, δίνοντας προς τα έξω όλη την πραγματικότητα της νόμιμης κλεψιάς και αδικίας προς την ανθρώπινη ύπαρξη, τη στιγμή που αγωνίζομαι να τους μεταφέρω «αρχές» & «αξίες» για την ζωή;;;;; Γιατί;;;;;;

4. Γιατί ενώ είμαι σωστός φορολογούμενος επαγγελματίας στην ελεύθερη αγορά 15 χρόνια, με πρότυπη εκπαιδευτική επιχείρηση και συντηρώ 8 οικογένειες, .έρχεστε και μου λέτε, με αυτά τα νέα μέτρα, διέλυσε την επιχείρηση σου, διότι υπάρχει ύφεση για τα επόμενα 4 με 5 χρόνια και δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό;;;;

5. Γιατί μου κλείνετε το φως της αισιοδοξίας, τα όνειρα μου, τους στόχους μου, για την υπόλοιπη ζωή μου ;;;; Γιατί; Γιατί; Γιατί; Αφού δεν είστε τέτοιος άνθρωπος. Ποιος σας γαλούχησε καλέ μου άνθρωπε και σκορπάτε τόσο κοινωνικό πόνο, στην πιο υπερήφανη χώρα του κόσμου, που κάποτε σας γέννησε ;;;; Σας ικετεύω τρέξτε άμεσα και εξομολογηθείτε σε ένα μοναχό που εκτιμάτε την απλότητα του, ρωτώντας για τελευταία φορά την εσωτερική σας φωνή, (όχι του πολιτικού).

Θεέ μου τι πάω να κάνω;;; Πιστέψτε με προλαβαίνετε. Ο Έλληνας συγχωρεί, έστω και αργά, αρκεί να του μιλήσετε στα ίσια αυτή τη φορά, καλέ μου πρωθυπουργέ !!!!

trelokouneli.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου