ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Μήπως υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου πει τι συμβαίνει;




Είμαι διαχειριστής πολυκατοικίας και αγόρασα 2000 λίτρα πετρέλαιο από τηνINTERNATIONAL  SERVICE  OIL, σε δυο δόσεις. 
    Ο σωλήνας παροχής του βυτίου αδειάζει πετρέλαιο απ’ ευθείας στη δεξαμενή . Και τις δύο φορές, προτού πληρώσω, άφησα να περάσει κανένα πεντάλεπτο, μέτρησα με τη βέργα και τα βρήκα σωστά.

Τη δεύτερη φορά, όταν το πετρέλαιο άρχισε να πέφτει στη δεξαμενή μύριζε όπως ο βόθρος. Επειδή πρώτη φορά μου συνέβαινε αυτό, ρώτησα τους ανθρώπους που έβαζαν το πετρέλαιο, αλλά δεν πήρα καμία απάντηση. Δεν έδωσα σημασία, νομίζοντας ότι είναι ιδέα μου, μια και είμαστε στο μικρό δωμάτιο του καυστήρα. Όμως ανεβαίνοντας επάνω παρατήρησα ότι συνέχιζε να ........υπάρχει η απαίσια μυρωδιά, μάλιστα η μυρωδιά είχε αναστατώσει την πολυκατοικία και ψάχναμε οι ένοικοι να βρούμε που είχε σπάσει σωλήνας αποχέτευσης. Δεν βρήκαμε τίποτα, η μυρωδιά ως δια μαγείας το βράδυ σταμάτησε και το ξεχάσαμε.
   Μετά από κάποιες μέρες μέτρησα ώρες και ποσότητα πετρελαίου για να βγάλω κοινόχρηστα και τρελάθηκα. Φώναξα και άλλον ένοικο μετρήσαμε μαζί τα ίδια αποτελέσματα. Ενώ μέχρι τις 8/1/2011 που είχαμε πετρέλαιο από πέρυσι κάψαμε σε 214 ώρες 901 λίτρα, από τις 8/1 έως τις 7/2 κάψαμε σε 191 ώρες 1533 λίτρα από το νέο πετρέλαιο. Δηλαδή σε λιγότερες ώρες κάψαμε 632 λίτρα παραπάνω.

    Πήρα αμέσως την  INTERNATIONAL  SERVICEπου έχει όλο το πακέτο της εξυπηρέτησης της πολυκατοικίας και ζήτησα να μάθω τι συμβαίνει. Η κυρία με την οποία συνεργάζομαι ευγενέστατα μου είπε ότι θα ενημερώσει, ενημέρωσε, με πήρε από το τμήμα πετρελαίου κάποια άλλη κυρία, άκουσε το πρόβλημά μου, είπε ότι θα ενημερώσει για να με πάρει κάποιος υπεύθυνος και εξαφανίστηκε. 

Μετά από λίγες μέρες αναμονής, ξαναπήρα τηλέφωνο και είπα ότι αν δεν μου εξηγήσουν τι συμβαίνει θα το ανεβάσω στο διαδίκτυο. Δεν ξέρω πως λειτούργησε αυτό,αλλά μετά από λίγο με πήρε κάποιος κύριος, του εξήγησα το πρόβλημά μου και το μόνο που του έμεινε ήταν, ότι η υπάλληλος είπε πως θα με πάρει κάποιος υπεύθυνος και δεν με πήρε. Μάλιστα από το ύφος του κατάλαβα ότι θα υποφέρει η υπάλληλος. Τέλος που είπε ότι θα έχουμε άμεση επικοινωνία και εξαφανίστηκε. Έκτοτε αγνοείται η τύχη του και εγώ ακόμη περιμένω εξηγήσεις.

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μου πει τι συμβαίνει;

 Ένας διαχειριστής
kafeneio 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου