ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Ο Δημήτρης Παπαιωάννου μιλάει ανοιχτά για την ομοφυλοφιλία του



“To να είσαι gay δεν είναι ιδιότητα, προτέρημα ή παράσημο. Είναι η ερωτική σου επιλογή. Δε σημαίνει κάτι αξιόλογο για τον άνθρωπο” τονίζει σε συνέντευξή του στο περιοδικό “People” ο Δημήτρης Παπαιωάννου.



Ο γνωστός σκηνοθέτης, ο οποίος έχει δηλώσει ανοιχτά
την ομοφυλοφιλία του, δεν πιστεέυει στο γάμο, αλλά “έχει αγαπηθεί κι έχει αγαπήσει”.
“Εγώ το έσκασα από το σπίτι μου στα 18, για να μη χρειαστεί ποτέ να κρυφτώ. Αυτό που είναι δύσκολο, δηλαδή δεν μου αρέσει –το ήξερα ότι μπορεί να γίνει- είναι να χαρακτηριστώ ως gay καλλιτέχνης. Ξέρω ότι για πολλούς το γεγονός ότι είμαι ανοιχτός με την ομοφυλοφιλία μου, τους ωθεί να κατηγοριοποιούν τη δουλειά μου με αυτό τον τρόπο. Δεν το ήθελα αυτό αλλά δεν ήθελα να παίζω κρυφτούλι” εξομολογήθηκε ο καλλιτέχνης.
Ο Δημήτρης Παπαιωάννου δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον Κωνσταντίνο Καβάφη, για τον οποίο είπε ότι “ήταν ένας ποιητής-καταφύγιο στην ομοφυλοφιλία μου, στην εφηβεία μου, δηλαδή ήταν ανακούφιση να ξέρω ότι διδάσκομαι στο σχολείο, όπως τον διδάσκομαι, έναν ποιητή που ήξερα ότι ήταν ομοφυλόφιλος”.
zoomnews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου