ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Νέα μόδα στις ΗΠΑ η πώληση δίσκων μέσω telemarketing


Η κρίση τέχνας κατεργάζεται... Έτσι μετά τις εφημερίδες, πολλοί τραγουδιστές ανακαλύπτουν τη δύναμη του telemarketing και το χρησιμοποιούν για να προωθήσουν το μουσικό τους άλμπουμ! Ακόμα και πρωτοκλασάτοι, όπως
 η Sheryl Crow.

Η Αμερικανίδα καλλιτέχνης, που έχει βραβευθεί με εννέα Γκράμι, εμφανίστηκε πρόσφατα στον βρετανικό teleshopping τηλεοπτικό σταθμό QVC προωθώντας τον καινούργιο της δίσκο, 1.000 Milles from Memphis. Καθώς τραγουδούσε κομμάτια από το νέο άλμπουμ και συζητούσε διάφορα θέματα με τους παρουσιαστές της ειδικής εκπομπής, το κανάλι δεχόταν καταιγισμό τηλεφωνημάτων για παραγγελίες της δισκογραφικής δουλειάς της Crow.

«Στα πρώτα δέκα λεπτά του σόου πουλήθηκαν 1.500 CDs», θα πει ο εκτελεστικός δ/ντής του σταθμού στους Times του Λονδίνου. «Τα πήγαμε πολύ καλά», θα συμφωνήσει ο John Leahy, δ/ντής μάρκετινγκ της Polydor, δισκογραφικής της Crow, υπογραμμίζοντας πως για τη μουσική βιομηχανία το QVC έχει εξελιχθεί σε σημαντική εναλλακτική πηγή εσόδων. «Είναι ένας καλός τρόπος για να πετύχεις σημαντικές πωλήσεις».

Η μόδα είναι καινούργια στην Ευρώπη, όμως στις ΗΠΑ ήδη από το 2006 εφαρμόζεται η τακτική αυτή, απ’ τη μητρική εταιρεία του QVC. Έχει φιλοξενήσει ακόμα και τον σερ Elton John. Για το βρετανικό κανάλι το να πουλάει μουσική είναι ένα πείραμα, γι’ αυτό και εξετάζει καλλιτέχνες από διαφορετικούς μουσικούς χώρους για να δει τι πουλάει περισσότερο μέσω της τηλεόρασης, και φυσικά, σε ποια ώρα πουλάει! Η Sheryl Crow, που έχει βραβευθεί με εννέα Γκράμι, εμφανίστηκε πρόσφατα στον βρετανικό teleshopping τηλεοπτικό σταθμό QVC προωθώντας τον καινούργιο της δίσκο, 1.000 Milles from Memphis.

isotimia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου