ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Ένα γήπεδο γκολφ με 2000 (!!) τρύπες





Χρειάστηκαν 2.000 περίπου υπογραφές από την γραφειοκρατία στην Ελλάδα, για να ξεκινήσει μια τουριστική επένδυση που θα απασχολήσει εκατοντάδες εργαζόμενους.

Αυτά αναφέρονται στην ιστοσελίδα της Wall Street Journal χθες και είναι η εμπειρία του κ. Σπ. Τζοάνου που εκπροσωπεί εταιρεία ασχολούμενη με

επενδύσεις αυτού του Τομέα.

Γενικά στον κόσμο, το Γκολφ είναι σημαντικότατο στοιχείο του ενδιαφέροντος των τουριστών υψηλού εισοδήματος.

Όλες οι ανεπτυγμένες τουριστικά χώρες, έχουν δώσει πολύ μεγάλη σημασία στην ανάπτυξη του τομέα «Γκολφ» με την δημιουργία γηπέδων και ξενοδοχείων γύρω από αυτά, που μπορούν να υποδεχθούν εκατομμύρια τουριστών.

Οι τουρίστες-παίκτες, που αναζητούν καλά γήπεδα και ευχάριστο περιβάλλον, στην Ευρώπη και στην Β. Αμερική είναι αρκετά εκατομμύρια και μάλιστα είναι «φανατικοί» στην αναζήτησή τους αυτή.

Το χωροταξικό σχέδιο, οι μικρές ιδιοκτησίες και οι μακροχρόνιες διαμάχες μέσω των δικαστηρίων είναι οι κυριότεροι αρνητικοί παράγοντες, στην προσπάθεια για την δημιουργία ξενοδοχειακών μονάδων με προσανατολισμό το Γκολφ.

Η εφημερίδα της Νέας Υόρκης, αναφέρεται επίσης στην χρόνια αδυναμία της Ελλάδας να αξιοποιήσει και να εκμεταλλευτεί το μοναδικό φυσικό της περιβάλλον, με τις εκπληκτικές ηλιόλουστες περιοχές, όπου κάθε Ευρωπαίος συνταξιούχος θα ήθελε να παραθερίζει, παίζοντας Γκολφ.

Αποτέλεσμα αυτής της (πολιτική) αδυναμίας της χώρας μας, είναι να υπάρχουν 6 γήπεδα Γκολφ στην Ελλάδα και 300 στην Ισπανία.

Οι ονομαζόμενες «εφορίες» και «διευθύνσεις» κ.τ.λ υπηρεσίες του Υπ. Πολιτισμού με διαδικασίες έγκρισης των επενδύσεων που διαχειρίζονται, αποτελούν ένα άλλο μεγάλο εμπόδιο στην όλη διαδικασία.

Παίρνοντας αφορμή από την ονομασία της Διεύθυνσης «Βυζαντινών…τάδε» η W. Street Journal ονομάζει «Βυζαντινή δοκιμασία» την γραφειοκρατία στην Ελλάδα, που καθορίζει την πορεία των επενδυτικών προσπαθειών.

Ευτυχώς εκεί, πέραν του Ατλαντικού δεν έχουν πληροφορηθεί ακόμη την Νέα Τουριστική Μεγάλη Ιδέα, των αρμοδίων του Ελληνικού Τουρισμού, τον «Θρησκευτικό, Μοναστηριακό κ.τ.λ Τουρισμό».

Πολιτισμός, πρόοδος και μεγάλα εισοδήματα, όλα μαζί, σαν «κομποσκοίνι». 
elzoni

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου