ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

> Αυτό που στις ταινίες τα ζευγαράκια μπαίνουν στο σπίτι, πετάνε ρούχα,
> τσάντες, κλειδιά όπου βρουν και τρέχουν στο κρεβάτι, εγώ το κάνω όταν
> χέζομαι.....

> Η άλλη που 'πε στον κουμπάρο μου πως είναι σαν Άδωνις...!!!
> Άντε να καταλάβει τώρα αν εννοούσε πολύ όμορφος ή πολύ μαλάκας....

> Το πιο κοντινό σε σεξ που
έχω κάνει τελευταία είναι που έδωσα στον
> περιπτερά ένα 50ρικο για ένα πακέτο τσιγάρα και αυτός μου είπε: "Τώρα
> μας γάμησες "

> Έρχεται ο άλλος με το στοίχημα στο χέρι μου λέει:
> ''Παίζει η Μίλαν σήμερα, να την παίξω;''
> Τι να σου πω, άμα σ' ανάβει τόσο...

> Πιάνει πορτοκαλί το φανάρι , και στο τσακ προλαβαίνουν και περνάνε  : 
   10 αμάξια , 25 μηχανές , 3 εξωλέμβιες κ ένα ερπυστριοφόρο του στρατού.....

> Με έκοψαν στο δίπλωμα  οδήγησης :
> Με ρώτησαν ποιο είναι το πρώτο πράγμα που βάζω όταν μπαίνω στο
   αυτοκίνητο... Τους είπα Γονίδη…

> Σύμφωνα με ιστoρικά στοιχεία, οι Ούννοι φημίζονταν για τις όμορφες
> γυναίκες τους...
> Τις λεγόμενες Ουννάρες...
>
> Όταν οδηγείς σε χωριό, προτεραιότητα έχει αυτός που.... είναι από το χωριό!
> Να το ξέρετε..

> Με είπε αιθεροβάμονα και της είπα να μην τολμήσει να ξαναπεί κάτι
> τέτοιο , γιατί δεν μπορεί να διακόπτεται ο τσακωμός για να τρέχω στα
> λεξικά....

> Γάμω τα γκρίκλις μας ....
> Μου έστειλε μήνυμα "apexo apo to SEX".
> Τώρα , ή νηστεύει ή μου´δωσε ραντεβού και δεν το ξέρω το μαγαζί..

> Πες Δέκα τροφές που σε κάνουν να αισθάνεσαι ευεξία:
> 10 σουβλάκια !
>
> Έχετε καρτουλες για του άγιου Βαλεντίνου σε σχήμα καρδιάς, που να
    γράφουν "Στην Μοναδική μου Αγαπη".........;;
> –Βεβαίως κύριε...
> –Ωραία,,, πιασε μου 5 !

> -Tο σπίτι διαλύεται και εσύ σκέφτεσαι μόνο το ποδόσφαιρο.
> -Δεν είναι αλήθεια.
> -Σου λέω μέρες : Η βρύση χάνει.
> -Με ποιον παίζει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου