ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Έγινε πλούσιος με μια τρελή ιδέα!





Άμα σε θέλει η ρημάδα η τύχη, σε θέλει… 
Ο 28χρονος Jason Sadler έχει κερδίσει φέτος περισσότερα από $220.000. Του χρόνου περιμένει να πιάσει τις $500.000. Και όλα αυτά επειδή ο νεαρός 
ιδρυτής του IWearYourShirt.com, φοράει μπλουζάκια … ως επάγγελμα.

Εκ πρώτης όψεως, ακούγεται σαν τη πραγματοποίηση του ονείρου του κάθε χαβαλέ, που θέλει να
γίνει εκατομμυριούχος χωρίς κόπο. Μόνο που το να φοράς μπλουζάκια για να βγάλεις το 
ψωμί σου, είναι πολύ πιο δύσκολο από ότι νομίζουμε.

Κάθε μέρα, ο Sadler φοράει και από ένα διαφορετικό T-shirt με διαφορετικό εταιρικό logo. 

Πολλοί από εμάς ευχαρίστως αγοράζουν και φοράνε ανάλογα T-shirts, με κάποια μάρκα 
εταιρίας σε εμφανές σημείο. Στη περίπτωση όμως του Sadler, οι εταιρίες είναι αυτές που τον πληρώνουν 
για να φοράει τα μπλουζάκια τους. 

Και ως αντάλλαγμα, ο νεαρός κάνει ότι μπορεί για να προωθήσει το προϊόν τους. Σε ο
ποιαδήποτε στιγμή, μπορείτε να τον βρείτε στο Twitter, στο Flickr, στο YouTube, ή στο Facebook, να 
επιδεικνύει τη γκαρνταρόμπα του σε ολόκληρο τον κόσμο, και συνεπώς να προσφέρει το απόλυτο μάρκετινγκ 
στους χορηγούς του.

Την 1/1/2009, ο Sadler χρέωσε τον πρώτο του πελάτη, την UStream.tv, με $1 προκειμένου 

να φορέσει μπλούζα με το όνομά της. Την 2/1, χρέωσε την επόμενη εταιρία με $2. Την 114η 
μέρα χρέωσε μια εταιρία $114, και πάει λέγοντας, έως την 31/12, οπότε και τσέπωσε $365. Συνολικά, είχε 
ήδη κερδίσει $70.000.

Πως βρίσκει τους πελάτες του; «Είμαι πολύ τυχερός, γιατί με μαθαίνουν από στόμα σε στόμα», λέει. 

«Σίγουρα οι πρώτοι πελάτες ρίσκαραν, αλλά τα ποσά ήταν μικρά. Στη συνέχεια με 
έμαθαν, και τώρα οι χορηγοί με ψάχνουν και με βρίσκουν μέσα από το Twitter». Οι τιμές
 του ανέβηκαν το 2010, οπότε τώρα κερδίζει πολύ περισσότερα. 

Την 1/1/11 θα χρεώνει $5, την 2/1 $10, την 3/1 $15, κ.ο.κ. Ανεβάζει τη τιμή διότι τώρα
 δεν είναι ο μόνος που φοράει τις διαφημιστικές μπλούζες. Έχει ήδη προσλάβει τέσσερις υπαλλήλους
 (μέσω κοινωνικών δικτύων) για να τις φοράνε. Ο κάθε ένας από αυτούς θα
 κερδίσει $35.000 το 2011, και με διάφορα μπόνους, θα μπορεί να φτάσει τα $50.000. 

Παράλληλα θα αποκτήσουν και από έναν καινούργιο Η/Υ, μια ψηφιακή βιντεοκάμερα,
 και ένα δωρεάν ταξίδι στο Jacksonville της Florida, όπου στις 18 Δεκεμβρίου θα 
συναντηθούν με το νέο τους αφεντικό, αλλά και μεταξύ τους. Όπως λέει ο Sadler, 
χαίρεται που δημιουργεί θέσεις εργασίας μέσα στη κρίση, και αν συνεχιστεί η επιτυχία του, 
τότε θα προσλάβει κι άλλους το 2012. Ήδη οι πρώτοι 5 μήνες του νέου έτους έχουν 
προπωληθεί.

Πάντως παρά την επιτυχία του, αυτό που κάνει ο Sadler δεν είναι κάτι το καινούργιο. 

Όπως λέει ο Kevin Dugan, που είναι διευθυντής social marketing στην εταιρία Empower 
Media Marketing, πρόκειται για «μια παλιά και δοκιμασμένη τακτική. Κάποτε διαφήμιζαν
 εταιρίες σε αβγά, μια άλλη φορά σε ουρητήρια ανδρών. Αυτό που κάνει ο Sadler, 
το έκαναν για πρώτη φορά κάποιες εταιρίες στα τέλη του 19ου αιώνα, όταν πλήρωναν ανθρώπους 
να περπατάνε στο δρόμο με μια πινακίδα μπροστά και πίσω τους που 
διαφήμιζε κάποιο προϊόν».

Παρόλα αυτά, ο Dugan δηλώνει θαυμαστής του νεαρού, αφού όπως λέει: «Υπάρχει μια 

τέχνη μεταξύ της αποδεκτής και καινοτόμου διαφήμισης, και της καινοτόμου αλλά 
αποδεκτής διαφήμισης. Η IWearYourShirt εξασκεί τη τέχνη αυτή με μαεστρία».
tapantaedo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου