Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010
Και οι «έχοντες» στα στοκατζίδικα
Όλο και περισσότερα πολυτελή Ι.Χ. στα πάρκινγκ των outlets
Η στροφή των καταναλωτών στα μεγάλα πολυκαταστήματα στοκ, κυρίως σε ό, τι αφορά την ένδυση, δεν είναι νέο φαινόμενο, μετράει τουλάχιστον δύο χρόνια σταθερής ανόδου, ωστόσο η νέα παράμετρος είναι άκρως ενδεικτική των καιρών. Ολοένα και περισσότεροι, από
ισχυρότερα οικονομικά στρώματα, κάνουν τις αγορές τους από «στοκατζίδικα», όπως διαβεβαιώνουν επαγγελματίες του χώρου.
«Κάντε μια βόλτα στο πάρκινγκ του καταστήματος του αεροδρομίου όπου σταθμεύουν τα Ι. Χ. τους οι πελάτες», λέει στην «Κ» ο κ. Γιώργος Μανιάτης, υπεύθυνος Μάρκετινγκ της εταιρείας Elmec Sport ΑΒΕΤΕ, στην οποία ανήκουν τα πολυκαταστήματα Factory Outlet στην οδό Πειραιώς και στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος». «Τα αυτοκίνητα που θα δείτε είναι ακριβά, μερικά πολυτελείας, αυτό και μόνο δείχνει ότι και οι έχοντες στρέφονται πια σε τέτοιου είδους αγορές, κάτι εξαιρετικά σπάνιο στο παρελθόν».
Επέκταση της πελατείας σε ανώτερα οικονομικά στρώματα διαπιστώνει και ο κ. Στυλιανός Παπαϊωάννου των Empoli Outlets. Παράλληλα, «ανοδική τάση στην επισκεψιμότητα της τάξης του 11% στα δύο καταστήματα σε Νέα Ιωνία και Περιστέρι καταγράφηκε το δεύτερο μισό του 2009», προσθέτει. «Πέρυσι κλείσαμε με άνοδο του τζίρου κατά 9% και φέτος σημειώνουμε μέχρι στιγμής τουλάχιστον 3% αύξηση του τζίρου».
Οι εκπτώσεις σε τέτοια outlets, όπως επίσης ονομάζονται, ξεκινούν από 50% κυρίως για προϊόντα της περασμένης σεζόν. Στην περίοδο των ετησίων εκπτώσεων μπορεί στα στοκ να φτάσουν και το 70% έως 80%, χωρίς να πρόκειται για την αποκαλούμενη «σαβούρα», δηλαδή προϊόντα τόσο παλαιά που δεν πρόκειται να φορεθούν ή ρούχα ελαττωματικά. «Οταν ξεκινήσαμε πριν από περίπου δέκα χρόνια, στην κοινή γνώμη η αντίληψη αυτή της “σαβούρας” ήταν κυρίαρχη», υπογραμμίζει ο κ. Μανιάτης, αλλά «με το πέρασμα του χρόνου, η αντίληψη αυτή έχει αλλάξει».
Ο κατάλογος με τα καταστήματα στοκ είναι ανεξάντλητος. Μια αναζήτηση στο Ιντερνετ θα «επιστρέψει» πολλά αποτελέσματα με ιστοσελίδες που συγκεντρώνουν πλήθος καταστημάτων ταξινομημένων σε κατηγορίες, outlets, πρατήρια, ανδρικά, γυναικεία, παιδικά, ανά γεωγραφική περιοχή κ. λπ. (greek-outlets.com, stockoutlets.gr, stockshops.gr, stockadika.gr, tiletechniki.gr για ηλεκτρικές συσκευές).
Ιφιγενεια Διαμαντη - kathimerini
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου