Συμφωνώ στις περισσότερες αλλαγές αλλά δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται τα eshop σαν επίδοξοι απαταιώνες και οι αγοραστές παντα σας υπέυθυνα άτομα που δεν φθαίνε γι τίποτα. Δηλαδη αν αγοράσει κάποιος για παραδειγμα ένα πανακριβο λάπτοπ ή τηλέφωνο, το ανοιξει , το φορτώσει ιους και ακαταλληλες εφαρμογές ο πιτσιρικάς και το κολλήσει γιατί να πρέπει να το επιστρέψει και να το πληρωθεί?? Αν αγοράσει ένα προιόν αξίας και μετά απο λίγο μετανοιώσει, ή του ρθεί το χαράτσι ή τον μάλωσε η οικογένεια γιατί να πρέπει το eshop να το επιβαρυνθεί?? Τι θα το κάνει μετά το μεταχειρισμένο ο πωλητής με ίχνοι χρήσης, ανοιγμένο?? Θα δεχτεί πισω και ο προμηθευτής - ασφαλώς όχι?? Εαν απο λάθος χρήση λόγο άγνοιας ή λάθος εγκατασταση το προιόν πάθει ζημεια τι γίνεται?? Οχι στήν αναίτια και ανεύθυνη επιστροφή σε 14 μέρες -ΝΑΙ στην εγγύηση DOA -άριστης κατασταση κατα την παράδοση-- και στην εργοστασιακή εγγύηση σε περίπτωση βλάβης που θα καλύπτεται απο την κατασκευαστική εταιρία και όχι απο τον πωλητή. Δηλαδή να αγοράζω ένα πανακριβο IPAD, να το γα.....ω 10 μέρες για να μου φύγει ο καημός και να το επιστρέφω σαν να μην συμβαίνει τίποτα και να ζημιώνετε 800 ευρώ ο πωλητής!! Ωραίο μέτρο...
Συμφωνώ στις περισσότερες αλλαγές αλλά δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται τα eshop σαν επίδοξοι απαταιώνες και οι αγοραστές παντα σας υπέυθυνα άτομα που δεν φθαίνε γι τίποτα. Δηλαδη αν αγοράσει κάποιος για παραδειγμα ένα πανακριβο λάπτοπ ή τηλέφωνο, το ανοιξει , το φορτώσει ιους και ακαταλληλες εφαρμογές ο πιτσιρικάς και το κολλήσει γιατί να πρέπει να το επιστρέψει και να το πληρωθεί?? Αν αγοράσει ένα προιόν αξίας και μετά απο λίγο μετανοιώσει, ή του ρθεί το χαράτσι ή τον μάλωσε η οικογένεια γιατί να πρέπει το eshop να το επιβαρυνθεί?? Τι θα το κάνει μετά το μεταχειρισμένο ο πωλητής με ίχνοι χρήσης, ανοιγμένο?? Θα δεχτεί πισω και ο προμηθευτής - ασφαλώς όχι?? Εαν απο λάθος χρήση λόγο άγνοιας ή λάθος εγκατασταση το προιόν πάθει ζημεια τι γίνεται?? Οχι στήν αναίτια και ανεύθυνη επιστροφή σε 14 μέρες -ΝΑΙ στην εγγύηση DOA -άριστης κατασταση κατα την παράδοση-- και στην εργοστασιακή εγγύηση σε περίπτωση βλάβης που θα καλύπτεται απο την κατασκευαστική εταιρία και όχι απο τον πωλητή. Δηλαδή να αγοράζω ένα πανακριβο IPAD, να το γα.....ω 10 μέρες για να μου φύγει ο καημός και να το επιστρέφω σαν να μην συμβαίνει τίποτα και να ζημιώνετε 800 ευρώ ο πωλητής!! Ωραίο μέτρο...
ΑπάντησηΔιαγραφή